TITLE

DESCRIPTION

Kampaň Hezké vzpomínky

Během podzimu probíhala kampaň Hezké vzpomínky, jejímž cílem bylo upozornit na důležitost dětství v životě každého z nás a na fakt, že mnoho ohrožených dětí má ale jen omezenou možnost vzpomínat na své dětství jako na něco hezkého.
 
Hlavním pilířem kampaně byl spot, ve kterém vystupují známé osobnosti jako je herečka Veronika Arichteva, výtvarník a performer Roman Týc, bloggerka Do Thu Trang, herec Jan Vlasák, marketingový ředitel Petr Lukavec a novinářka Markéta Ostřížková. Spot vytvořilo kreativní studio Družina. Díky mediálnímu partnerství s Českou televizí jej bylo možné vidět ve vysílání ČT, dále v pražských artových kinech (Aero, Bio Oko, Přítomnost, Světozor, Kino Pilotů, Komorní kino Evald, Atlas a také v kině Lucerna).
 
Spot byl také k vidění na informačních dotykových obrazovkách ÁMOS Vision ve více než 300 školách po celé ČR (interaktivní portál ÁMOS Vision je zaměřen na prevenci a osvětu a je dostupný pro 170 tisíc žáků a studentů).
 
O kampani hovořila naše ředitelka Miroslava Flemrová také v pořadu ČT Sama doma. Kampaň též probíhala na sociálních sítích Facebook a Instagram.
Jsme velice rádi, že jsme kampaní získali nové podporovatele. Bez podpory dárců se v této obzvlášť náročné době neobejdeme. Díky nim můžeme pokrýt chybějící náklady na provoz a mzdy pracovníků našich center a pokračovat tak v naší odborné práci s dětmi a jejich rodinami, které naše služby potřebují více než kdy dříve.
 

Až do konce roku ještě probíhá dárcovská výzva jednoho z ambasadorů kampaně – marketingového ředitele Petra Lukavce. Pokud chcete i Vy darovat ohroženým dětem hezčí vzpomínky, zapojte se do Petrovy výzvy na: Darujme.cz
 
Spot ke kampani Hezké vzpomínky
 

Zahrada pro duši, příspěvková organizace © 2024